понеділок, 11 квітня 2011 р.

Beaded Easter Egg

Бісерна писанка


Римляни говорили, що все починається з яйця – «ab ovo». Так вже сталося, що моє захоплення бісером і біжутерією з бісеру почалося два роки тому, якраз після Пасхи, і саме з яйця...
Так от, два роки тому, на Пасху, одна моя подруга подарувала мені обплетене бісером яйце. Як і годиться, воно зайняло почесне місце серед подарунків, а я взялась розшукувати інформацію по обплітанню яєць. Я передивилась різні техніки, результати, підходи і ні на жодному не зупинилась, але наткнулася на МК по в'язанню джгутів, потім зацікавилась вишивкою бісером, а моє бажання обплести яйце трохи притихло. Та захоплення бісером не притихло, а навпаки, розгорілось...
Врешті-решт, пролежавши два роки, заготовка за два дні обплелась ось такою писанкою:


Продається. Прикраси можу відправити у будь-яке місто будь-якої країни поштою (за рахунок замовника). В Києві - віддам особисто. Якщо якась річ вас зацікавила - пишіть, будь ласка, повідомлення на електронну адресу: 
   
 

0 коментарі: