понеділок, 5 травня 2014 р.

Set in the Ethnic Style

Гарнітур в етнічному стилі


Якось під настрій мені захотілось зробити щось тепле і затишне, забувши про камені, скло, бісер... А найтеплішими з матеріалів для мене виявились дерево і бавовняна нитка. Трохи пометикувавши та зробивши декілька спроб у мене вийшло ось таке намисто та до нього браслетик.

Здавалося б, хіба можуть прості дерев’яні намистини та різнокольорові бавовняні ниточки витворитись у прикрасу? Та результат підтверджує, що можуть. А найцікавіше те, що готова робота нагадала мені щось етнічне... Цього разу, вона перенесла мене до Латинської Америки. Щось схоже я зустрічала в роботах тамтешніх майстрів. У будь-якому разі, облишивши міркування щодо автентичності та приналежності, я отримала теплу і затишну прикрасу, з доброю і лагідною енергетикою.

Гарнітур в етнічному стилі
Техніка:
Плетіння, робота з деревом і бавовною.
Матеріали:
Дерев’яні намистини, бавовняний шнур, бавовняна нитка, металева фурнітура.
Довжина намиста: L – 40 см
Розмір браслета: L – 18 см


Прикраси продаються, можу відправити у будь-яке місто будь-якої країни поштою (за рахунок замовника). В Києві - віддам особисто. Якщо якась річ вас зацікавила - пишіть, будь ласка, повідомлення на електронну адресу:  

1 коментарі:

Jagoda R.

Znowu coś nowego , ciekawego !!!!
Pozdrawiam Was serdecznie !!!